Service Level Agreement

In ons SLA staat beschreven wat u van ons mag verwachten vanaf het moment dat uw website opgeleverd is. Bij de ontwikkeling van een website is SLA1 inbegrepen. SLA2 en SLA3 zijn uitbreidingen hierop.

 

   SLA1 SLA2  SLA3 
 Bij problemen      
 Responstijd binnen drie werkdagen  binnen één werkdag  binnen 24 uur
 Support per e-mail  ja  ja  ja
 Support per telefoon  nee  ja  ja
 Noodnummer in het weekend  nee  nee  ja
Veiligheid      
Wij maken elke dag een backup van de hele website.  nee ja ja
Wij installeren een firewall op uw website om aanvallen te blokkeren. nee ja ja
Wij controleren elk uur of uw website nog online is. nee ja ja
Wanneer er uw website gehacked is lossen wij dit voor u op. op basis van na-calculatie ja ja
Aanpassen en beheer   
aanpassen functionaliteiten op aanvraag op aanvraag op aanvraag
aanpassen tekst en foto’s op basis van na-calculatie op basis van na-calculatie op basis van na-calculatie
aanpassing menu’s enz. op basis van na-calculatie op basis van na-calculatie op basis van na-calculatie
Ondersteuning beheer website   
Responstijd binnen drie werkdagen binnen één werkdag binnen 24 uur
Support per e-mail ja ja ja
Support per telefoon nee ja ja
Support op afstand nee ja ja
Support instellen e-mail programma’s. nee nee nee
Kosten inbegrepen bij ontwikkeling website 80 euro per kwartaal 240 euro per kwartaal